torsdag 12 december 2019

PRISLISTA 2-HEAL

Professor Isis Amer-Whålin
Först vill jag som patient sedan de öppna gratulera er till ett jättebra val. Jag har aldrig varit nöjdare med en läkare, och då har jag ändå turen att ha sluppit de sämsta som jag bara har läst om. För de som har svårt att ta sig till Stockholm så finns möjligheten att boka läkartid via video. 

Det är ett mycket högt tryck på mottagningen just nu. Så om det förekommer längre svarstider än vanligt så får ni ha förståelse för att det är många som väljer 2-heal nu när det kommit igång på allvar.



BOKAR GÖR NI I 2-HEALS BOKNINGSKALENDER

FRÅGOR SKICKAS VIA MAIL info@2-heal.com


När det gäller besök hos endokrinolog Cecilia Tibell så är det 1 timmes besök eller videobesök, detta för att Cecilia ska kunna göra ett riktigt bra och kvalitativ arbete vilket gynnar dej som patient. Kostnad 4.000 kr för resterande besök besökt deras hemsida där priser finns. https://2-heal.com/priser-och-betalning/


Om något gått fel, eller om det finns andra frågor så är ni välkomna att PM mej!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om någon känner sig felaktigt behandlad i denna blogg. Lämna meddelande på sidan så kommer felaktigheter att behandlas. Ni andra, lämna gärna förslag på ämnen ni vill veta mer om.

GABA OCH DEN SENASTE FORSKNINGEN

  Jag är förtjust i Gaba. Den sänker mammas blodtryck och hennes stressnivå. För mej påverkar det mitt överaktiva nervsystem i en del i krop...