tisdag 1 maj 2018

DR LAMS EGET TEST PÅ BINJUREUTMATTNING ELLER BINJURESVIKT

binjureutmattning - sekundär binjuresvikt - kortisol - symtom






Jag var in och tittade som hastigast och hittae Dr Lams binjureutmattnings testde ett roligt formulär: Jag svarade utifrån hur jag kände mej före jag diagnostiserades. Och jag måste hålla med om att frågorna är relevanta... och man erbjuds gratis hjälp med frågor man har runt binjurar.

Symtomen man svara på är i allra högsta grad adekvata så man kan få en liten vägledning av testet, sen har man möjlighet att ställa frågor direkt. Det kallar jag service.

Testa hur dina binjurar mår, lycka till 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om någon känner sig felaktigt behandlad i denna blogg. Lämna meddelande på sidan så kommer felaktigheter att behandlas. Ni andra, lämna gärna förslag på ämnen ni vill veta mer om.

GABA OCH DEN SENASTE FORSKNINGEN

  Jag är förtjust i Gaba. Den sänker mammas blodtryck och hennes stressnivå. För mej påverkar det mitt överaktiva nervsystem i en del i krop...